Elköltöztünk a Szabadság térről, az irodánk új címe: 2700 Cegléd, Bercsényi utca 23.

Félfogadás

hétfő 8.30 – 12.30
kedd 8.30 – 12.30
szerda 8.30 – 12.30
csütörtök 8.30 – 12.30
péntek 8.30 – 12.30

Egyéb félfogadás csak előzetes időpont-egyeztetés alapján lehetséges.

Telefon(1): 06 53 501 188
Telefon(2): 06 53 501 187
E-mail: dobozi@kozjegyzocegled.hu
E-mail: dobozi@kozjegyzo.hu

Telefonos elérhetőség:

  • 8.30 - 10.00

Figyelem! Telefonon, folyamatban lévő ügyről, adatvédelmi okok miatt nem adhatunk tájékoztatást. Egyéb, általános jellegű jogi tájékoztatás csak előzetes időpont-egyeztetés alapján lehetséges.

Hasznos linkek

Ügyintézés menete

  • előzetes időpont egyeztetés: telefonon (53/NoSkype501-188), személyesen, vagy e-mailben (dobozi@kozjegyzocegled.hu), a kérelmező telefonos elérhetőségének megjelölésével

  • személyes megjelenéskor: minden esetben be kell mutatni a kérelmező érvényes személyi azonosító okmányát (ami lehet személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány, fényképes gépjármű vezetői engedély, útlevél, fényképes EU személyazonosító okmány) + érvényes lakcímet igazoló hatósági igazolványát (ún. lakcímkártya), amelynek érvényességi adatait az iroda munkatársai számítógépes kapcsolaton keresztül helyben leellenőrzik
  • meghatalmazott megjelenésekor: minden esetben be kell mutatni a meghatalmazott érvényes személyi azonosító okmányát (ami lehet személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány, fényképes gépjármű vezetői engedély, útlevél, fényképes EU személyazonosító okmány) + érvényes lakcímet igazoló hatósági igazolványát (ún. lakcímkártya), amelynek érvényességi adatait az iroda munkatársai számítógépes kapcsolaton keresztül helyben leellenőrzik, + aláírt, eredeti meghatalmazást
  • gyám, gondnok megjelenésekor: minden esetben be kell mutatni az eljáró személy érvényes személyi azonosító okmányát (ami lehet személyi igazolvány, személyazonosító igazolvány, fényképes gépjármű vezetői engedély, útlevél, fényképes EU személyazonosító okmány) + érvényes lakcímet igazoló hatósági igazolványát (ún. lakcímkártya), amelynek érvényességi adatait az iroda munkatársai számítógépes kapcsolaton keresztül helyben leellenőrzik, + gyámot, gondnokot kirendelő eredeti hatósági határozatot
  • érvénytelen személyi okmány esetén az elkészült közjegyzői okirat (tanúsítvány) nem adható ki, csak azt követően, miután az ügyfél az érvénytelenségi okot az okmányirodában elhárította, és az érvényes személyi okmányt a közjegyzői irodában bemutatta
  • a közjegyző helyszíni eljárása: (az akadályozott érintett fél érvényes személyi okmányáról készült fénymásolat előzetes benyújtása és telefonos elérhetőségének megjelölése mellett) csak akkor kérhető, ha az akadályozott fél egészségi állapota a személyes megjelenést egyértelműen kizárja,
  • az ügyintézés a közjegyzői okirat kiadásával zárul, azonban közjegyzői okirat csak akkor adható ki, ha az ügyfél a közjegyzői díjat a kibocsátott számla ellenében maradéktalanul megfizette